]

Ahad, 23 November 2008

seharian di kelantan page 1

kepenatan hari nih...pkul 3 pg lebih aku sampai rumah smlm dari wakaf che yeh kelantan..maklum la cuti2 sekolah,aku pun ambil peluang la dgn belia KRT taman aku tinggal ni.

dlm pejalanan aku bertolak ke rantau panjang dari taman permint permai kampung aku..
mcm poyol je aku senyum

ni dah kat rantau panjang,baru turun bas,terus aku ambil gambar..


haa..ni la sarapan aku kat rantau panjang..ntgok mcm best je kan?hehe... nasi putih dgn lauk sotong masak merah,daging goreng..

ni la kawasan rantau panjang

gambar yg atas ni barangan yg ada jual kat sana,semua murah2,tapi ok la dgn kuality nye..

1 kRiTiKaN:

zack berkata...

lama dah x g kat rantau panjang...
gane skrg nie...msti dah byk berubah tmpt dia kan?..

syok nyer g jln2 amer

Blog Widget by LinkWithin