]

Rabu, 26 November 2008

ketika ku kebosanan


hihihi..ni la waktu borink tadi..nak keluar lepak dgn kawan2 x leh..maklum la,kat trgganu skrg musim hujan..tapi semenjak 2mlm ni aku trgerak hati n gatal mata lak nak pakai kaca mata..tpi sekilas lihat mcm ustaz jerk//ahak3..
ni aku rembat yg adik aku punya..rembat pakai utk seketika je,bukan selamanya.....
aku ni bukan nye suka sangat pakai kaca mata pun,tapi angin je bertukar arah kadang2 kalau dah ada depan mata...
pada kawan2 yg suka terjah blog ni,jgn skodeng je tau...masuk coment2 la skit walaupun x menarik mana....k la kawan2..nite n happy selalu eh..

1 kRiTiKaN:

zack berkata...

tak nmpk mcm ustaz pun amer...
hehehehe.....

Blog Widget by LinkWithin