]

Jumaat, 5 Disember 2008

tag lagi2 tag by Chunk

7 fakta tentang aku

* baik ke aku?(mesti la baik):P
* hensem ke aku?(mesti la hensem) :P
* bijak pandai ke aku? (skit2 pandai la) :P
* tinggi ke aku?(leh la kalau nak buat galah ambil buah kelapa)hihi :P
* penyayang ke aku?(mesti la seorg penyayang) :P.
* manjer ke aku?(mesti la manje2 bagi yg sudi nak manje dgn aku)hiihi :P
* aku ni jenis bersahaja je.xlebih dan x kurang dlm apa hal punnn

7 perkara menakutkan aku di dunia

* takut kecewa dlm kehidupan seharian..zzz
* takut x sempurna dlm amal ibadat ..hmm
* takut menhadapi hari2 mendatang dgn penuh cabaran.zzz
* takut hari2 tua walaupun kita semua akan tua..zzz
* takut kehilangan ahli keluarga..zzz
* takut tag yg bukan2..wakakaka...boleh blaa jerk ayat.zzz
* takut mati la coz amalan x cukut lagi..zzz

7 lagu buat masa sekarang

* ziana zain -dingin
* kristal -cinta tiga segi
* brown eyes - -destiny child
* yovie-nuno menjaga hati
* thomas-bunga
* e.y.e- kini namamu menjadi sebutan
* exists-alasanmu

7 perkara selalu disebut

* Love you
* Miss you
* ohh..e'yo ko?
* sengal jerk
* bangat lol..wahaha..zz

7 perkara yg amat bernilai

* agama
* parents
* siblings
* friendship
* love relationship
* today n future
* memories

7 pertama kali dalam hidup saya

* pertama kali *ponteng sekolah
* pertama kali *kantoi ponteng sekolas pada hari pertama ponteng.hihi
* pertama kali *kemalangan moto
* pertama kali *kena tag hari jumaat..ahak3..
* pertama kali *aku online rumah nenek kat dungun..hihihi..zzzzzzz
* pertama kali *aku dikecewakan..kalau boleh nak lagi kalau ada yg sudi nak
kecewakan aku
* pertama kali *aku dicium bontok kereta yg aku pandu..wakakaka

7 orang bertuah sambung tag ini

*ehe
*eyma
*zack
*dya
*asiahaha
*eni
*farah

..thanks chunk tag kte..xde tag,xde idea la nak post..hihi..

0 kRiTiKaN:

Blog Widget by LinkWithin