]

Isnin, 27 Julai 2009

Nufnang oh nufnang

huhuhu...bila la nak bertambah duit nufnang aku tu erk..asyik sama jew dari dulu



aku nak tanya korg,asal page amer-kaolas tu x sama Large Reg dgn page yg satu lagi erk..
aku pun x tau apa punca dia..kalu ada salah silap,pls tolong tunjuk ajar k..nufnang aku wat ni tunjuk ajar dari otai blogger Tutorial C33ra..
Munkin aku salah buat atau aku kurang aktif post xtau la
kalau ada nampak iklan tu,tolong2 la yerk clik utk tambah duit kat nufnang aku :)






aMeR-KaoLas
kaolas@gmail.com
http://amer-kaolas.blogspot.com

2 kRiTiKaN:

Ceera berkata...

dah tengok ur nuffnang, ok jerk... takde apa prob pung...

wan'long @amerGcc berkata...

Large Rec tu 2 bintang n yg lain 3 bintang normal ke?
sbb yg blog satu lagi x aktif pun,tapi normal jew semua 3 bintang..
munskil :P

Blog Widget by LinkWithin