]

Jumaat, 13 Mac 2009

salam sejahtera kawan2

ehem2..
jumpa lagi hari2 last aku kat darat ni..dah nak pergi,baru la pc aku elok kembali...
sekian lama aku tinggalkan,mcm2 rosak..huk3..
sabtu petang (esok) aku kena pergi ke kerteh.
ahan pagi(6pg) aku dah kena chek in kat airport..huk3..
tapi ok la pengalaman pertama aku kat tgah2 laut..banyak pengalaman aku alami yg best2..
kadang2 ada org kata kat sana boring,bagi aku x de la boring sangat..bermula pukul 7pg start kerja sampai la pikul 7mlm..so lepas tu leh la tgok tv ...kadang2 melalak dgn kawan2 tgok raja lawak kat astro..
last2 hari nak balik setelah 3-4 minggu kat laut,mlm tu duk melalak karaoke kegembiraan nak balik keesokan hari..
nak pergi sana hari tu,aku takut la juga nak naik coper..maklum la,selalu je dengar coper jatuh laut..tapi apabila dah naik,best juga la..leh tgok pandangan dari atas...rupanye kawasan kerteh tu kehijauan masih kekal n pembangunanye dah semakin maju..
...korg nak tau,kat sana makananye mcm kat hotel,stik hari2 ada..buah-buahan mcm2 ada..
aku kat sana dah naik 5kg..makanan best,kerja ringan,hati banyak senang,,hehehe../
tapi yg x best nye aku lupa nak bawak camera..
aku harap yg selalu kunjung blog ni x jumu nak tggu aku post..maklum je la,time kat darat je leh post blog..thanks la pada kawan2 yg selalu jenguk blog aku ni erk..i love you all my friend..



ni pic aku hari kedua kat rumah

ni pic aku hari ke 5 kat kampg

ni pic hari ke 3 kat rumah(tembam skit2)

ok la..kalau sempat aku post sebelum aku g esok,kita jumpa lagi,kalau x sempat,tggu aku di lain hari lak k...salam sayang semua..bye2.

0 kRiTiKaN:

Blog Widget by LinkWithin