]

Jumaat, 30 Januari 2009

Dah Nak Turun Laut


huk...hari selasa ni aku dah turun laut..hari ni aku kelam kabut dibuat nye coz medical chek up belum siap lagi...aku call klinik,hari isnin baru leh siap..sedangkan kebiasaan org buat paling lama 5 hari jerk..tapi aku buat 19-1-2009..kalau nak dikut kan siap,aku dah hari sabtu lepas dah mula kerja..
ni rasa dah x sabar lak nak turun laut,naik coper.huk2..
so tadi aku dah lepas perasaan n tekanan utk tahun 2008,skrg dah masuk 30-1-2009,tapi aku baru bertindak,lambat xpe,asalkan selamat..hehe....
tadi dah siap2 semua hal nak turun laut,aku g bandar beli mata kail udang..maklum la,dah lama x memancing udang kat sungai,so tadi leh la rehat minda sambil melayani santapan udang makan cacing..
erm,malas aku nak taip banyak,ada 2 pic aku ambil tadi,layan je lo korg :D




4 kRiTiKaN:

chUNk berkata...

amer. keje laut eh??take care k... :-)

amer@kaolas berkata...

a'ah..nak cari ikan duyung kat laut :D
thanks chunk :)

zAck berkata...

cari ikan duyung?
hakhakhak....

juper kbo r..
=D

FaRaH berkata...

wah.. so ensem + sexy kamu.. hahaha... lama xkesini.. lama xon9 sebenarnye..

Blog Widget by LinkWithin