]

Ahad, 14 Disember 2008

jom teka teki menangi topup

celcom rm 10
atau
maxis rm10


jom menang kuiz utk Topup Rm 10..xkira anda pakai maxis,digi,celcom..
ala...Rm 10 dah cukup bermakna drpd anda masuk blog semata2 coment..
pemenang hanya seorg sahaja setiap minggu..hari khamis jawapan keluar serta seorg nama pemenang ..hari sabtu ada soalan baru...10 soalan je..xbanyak pun.hihi..

teka teki minggu ke 2

Ha...cuba teka....jgn pikir yang bukan-bukan
tau!!!!!!!!!!!!!

1) Jilat-jilat bila dah basah baru cucuk, jilat-jilat bila dah basah baru cucuk

2) Banyak-banyak bas, bas apa yang pandai

3) Banyak-banyak mi, mi apa yang boleh makan ngan ais

4) Kenapa anjing kencing angkat sebelah kaki

5) Apa perbezaan lampu stadium ngan lampu bilik

6) Apa binatang, badan kecik macam semut tapi mata besar "bulb" mentol

7) Mana lagi tua, motorsikal ke kereta?

8) Kangkang peluk, kangkag peluk, bila dah dekat climax pegang buah

9) Ahmad bin Abu, kambing bin apa?

10) Bagaimana nak bezakan ikan betina ngan ikan jantan?

ok..itu je soalan teka teki minggu pertama..tunggu jawapan dan nama pemenang hari khamis..jawab soalan melalui coment dan sertakan email anda..setiap seorg hanya perlu 1 coment tapi sertakan 10 jawapan kalau bijak pandai..hihi..semoga berjaya..

3 kRiTiKaN:

farihan berkata...

ehe nk try jwb teka teki amer ek...
jwpan
1. benang yg nk dicucuk ke jarum
2.bas sekolah
3. milo
4. kalau anjing tu angkat dua2 kaki jatuh la dia
5.xsure tp ehe try jwb gak..lampu stadium cahaya kuat n lampu blik chaya romantik n slow jer
6. yg ni pun xtau gak..tp try teka ek coz dh nme nyer teka teki kan...huhu btul2 xtau ni...jwp je la...nyamuk kot...
7.motosikal lagi tua sbb dia pakai tongkat
8.orang ngah panjat pokok kelapa
9.kambing bin haiwan
10. ikan betina ada telur....ikan jantan x bertelur..

huhuhu ehe xtau btul ke x jwpn ehe ni...main teka2 jer..
bgus tul amer ni wt teka teki...blh gak ehe amik port kt cni...hikhikhik

Ummi berkata...

1. benang nk masuk dlm lubang jarum
2. bas sekolah. sbb dia je yg g sekolah
3. MI-lo ais
4. kalau dia angkat dua2 kaki kang jatuh lak
5. lampu stadium terpasang kalau ade game, lampu bilik dipadamkan kalau ade game. ahaks!
6. semut yg mata dia bengkak
7. motorsikal sbb dia pakai tongkat
8. orang panjat pokok nyior/kelapa. hehe...
9. kambing BINatang
10. ikan betina - ikan duyung, ikan jantan - ikan bakar. manede awek name Bakar kan kan kan. *awek x tulen adela kot* wkwkwk

sekian. time kasih

ummifarhana@gmail.com

*memule cam tanak jwb tp tgn gatal gak nk jwb*

aDdeyla berkata...

1. benang cucuk dlm jarum
2. bas sekolah.
3. Milo
4. kalau angkat dua2 belah kaki kang jatuh.
5. lampu bilik tak power..lampu stadium power.
6. tweety
7. motorsikal- ade tongkat
8. orang panjat pokok kelapa. hehe...
9. kambing binatang.
10. ikan betina - kat depan ikan jantan - kat belakang.

Blog Widget by LinkWithin