]

Khamis, 29 Mei 2008

jom2 tgok gambar saya masa berada di kL


masa ni kat putrajaya
ni tgah control macho :D
masjid putrajaya
kat luar hotel


ni la time nak pi jalan2...maklum la,kita ni kaki merayap yg suka mencari ketenangan jiwa...
time ni la nak jalan2 mencari sesuatu ym boleh menafaat utk menjana masa hadapan :P
pada rakan2 yg sentiasa join blog amer,thanks la ya..
apa2 pun,yg join tu jgn la lupa nak coment lak..ahak :D


thanks kat dya coz sentiasa menceriakan keadaan
dikala kesunyian.
apa2 pun,senyum sokmo la kata org ganu utk semua kenalan amer.

5 kRiTiKaN:

Lily.Lulu. berkata...

ooo .. dtg kl upenya
nape x kabo
:D

dya berkata...

hehe...just for fun,laa...

macam astro ceria, macam tulah kita..=p.. daa..

zack berkata...

hai...

Ooo,jln2 kat ptra jaya ek...
cr ketenangan jiwa?,,
jupe ker?...


tp dgor kbo amer jupe ketenangan jiwa kat shah alam...

xtau lar btol ke tak...

hehehehe=p

zack berkata...

background blkg dah ok...
baik punyer!...

tp kan amer,Z rase mcm something wrong lar..

nape dlm setiap gmbr tue kaki amer lain mcm skit..

hehe..cb tengok btol2

jiek_ejah berkata...

owh...teman dikala kesunyian ea?!kalo xsunyi dya xteman le ea?!hehe...

aper cer?!dh lme xdgr korunk borak tyme mlm...

Blog Widget by LinkWithin